niedziela, 17 marca 2013

Rozdział 10


-Skoro chłopacy mówią , że jesteś dobra to tak musi być – uśmiechnął się do mnie starszy pan . –Teraz wskakuj na parkiet nie mogę się doczekać kiedy zobaczę co potrafisz .
Trener Nawrocki powiedział mi na jakiej pozycji mam grać i przeszliśmy do gry . Udało mi się zrobić 4 asy pod rząd . Ej ! Jestem niezła ! Mecz zakończył się wynikiem 3;1 dla drużyny w której byłam ja . Chłopacy poszli pod prysznic , a ja zostałam z trenerem Nawrocki i tym drugim , którego nazwisko wyleciało mi z głowy . Nagle ten cały „łowca ” zaczął ;
-Jestem pod wrażeniem twojego talentu . Grasz w jakimś klubie ? – zapytał , a ja pokiwałam przecząco na nie –To gdzie trenujesz ? – pytał mnie .
-Gram trochę na w-f . – powiedziałam patrząc na swoje żółte Nike .
-Tylko ? Nigdzie nie trenujesz ? Naprawdę ? – pokiwałam twierdząco głową –Dziewczyno ja muszę mieć Cię w swoim sms-ie . Twoja mama wie , że chcesz zamieszkać w Gdańsku ? – pytał mnie .
-A chcę ?-zapytałam –Szczerze to ja sama tego nie wiem .Ja z siatkówką nic nie planowałam i z żadnym innym sportem . Mama o niczym nie wie , bo sama się dowiedziałam przy wejściu na sale od Michała .- opowiedziałam mu
-Dobrze ,a kiedy w takim razie mogę się zobaczyć i pogadać z tobą i z twoimi rodzicami ? – zapytał mnie .
- Z tatą to będzie problem , bo mieszka we Włoszech , a z mamą może dzisiaj 0 1930 ? – zapytałam .
-Jasne- odpowiedział .
Podałam mu adres mojego domu i poszłam do szatni . Jak miło wszyscy już pojechali do domu i zostałam sama . Przebrałam się, wyperfumowałam i wyszłam przed hale . Tam zobaczyłam rozmawiających Grześka , Michała i Wlazłego :
-Ty ! – pokazałam palcem na Winiara – Tak ty ! Co ty do jasnej cholery wyprawiasz ! Wysyłasz mnie do jakiegoś „sms Gdańsk ”? Sms-y to ja mogę sobie pisać na telefonie , a nie mieszkać tam ! Możesz mi wytłumaczyć ten głupi pomysł? –wrzeszczałam na niego .
-Ej ale uspokój się! To nie był tylko mój pomysł ! – próbował mnie uspokoić .
-No to podziękuj swoim kumplom ! Zresztą jak tak bardzo chciałeś się mnie pozbyć wystarczyło powiedzieć .- rzuciłam odchodząc.
-Ania ! To nie tak . ! – krzyknął Michał , a ja nie zwracałam na niego uwagi i ruszyłam w stronę domu .
Wzięłam prysznic , przebrałam się i zaczęłam przygotowywać spaghetti na obiad żeby przekonać mamę do mojego wyjazdu . Pytanie jest czy ja tego chcę ? Nie jestem pewna ale tak chyba będzie najlepiej . Ścierałam parmezan gdy nagle zadzwonił domofon . Myślałam ,że to mama zapomniała kluczy to od razu otworzyłam . Nagle drzwi od mojego domu się otworzyli , a w nich stanął Łomacz i Winiarski ;
-Więc ? – zapytałam
-Chcieliśmy Cię przeprosić . – powiedzieli naraz .
-Spoko nie gniewam się – powiedziałam wracając do kuchni , a oni nie szli za mną i pytali ciągle –Ale jak to ?
-Normalnie . Przemyślałam to wszystko . Będę mieszkać w internacie , poznam nowe dziewczyny ,Aśka mnie już nie potrzebuje bo ma Pawła , a ja muszę znaleźć sobie miejsce na Ziemi  , a że pierwszą lepszą propozycja wyrwania się z tego zadupia to Gdańsk no to czemu nie ? Zresztą pogram trochę w siatkówkę, pobawię się i schudnę  oraz nie będę musiała mieszkać z mamą ja widzę same plusy – uśmiechnęłam się do nich ścierając ser.
-Chcesz wyjechać ? – zapytał lekko zmieszany Winiar .
-Taaak . – przeciągnęłam –Co prawda to będzie już 5 szkoła w ciągu 3 lat ale co tam .
- Super – powiedział Grzesiek – Może szukasz przypadkiem starszego brata , który by się tobą zaopiekował w trójmieście ? – zapytał mnie .
- Żebyś wiedział . Poszukuje też chłopaka ale z tym to musze się udać już do kogoś innego . –uśmiechnęłam się.
-Nie martw się . Wprowadzisz się do mnie . Znajdziemy Ci chłopaka , opijemy twój przyjazd ,ale posłuchaj jak .Opijemy go tak ,że oślepniemy . Zaproszę chłopaków z trefla ich dziewczyny , koleżanki czy oni tam mają no i rzecz jasna moją dziewczynę no i może Winiara z żoną jak będzie grzeczny ale to tak ewentualnie nie ? – zapytał mnie i objął .
-Popieram twój plan Grzegorzu. – odpowiedziałam –Lecz ja nie mogę u Ciebie zamieszkać .
-Nie będziesz mi mieszkać w internacie ! Chyba , żeś ochujała za przeproszeniem . – powiedział Grzesiek
-Nie . Ja będę mieszkać tam gdzie chcę – powiedziałam
-To nie chcesz mieszkać ,ze mną ? Grzegorzem Łomaczem ? –zapytał .
-Chcę ale nie mogę . – powiedziałam
-Możesz . No .
-Moja matka jak bym się dowiedziała to by mnie zapierdoliła i powiedziała ,że mnie Bóg opuścił  ,a potem  by mnie nigdzie  puściła  – odpowiedziałam
-Nie przesadzaj .Sam z nią pogadam powiem , że mam dziewczynę , obiecam na własną matkę że Cię nie zgwałcę albo nie przelecę oraz ,że nie pozwolę żeby Ci się krzywda stała i tak dalej . z Ja już nią pogadam i przekonam nie martw się. – powiedział Grzesiek z wielką powagą , a ja z Michałem turlaliśmy się po podłodze ze śmiechu . –Ej ! Ja tu się produkuje i wysilam , żebyś mogła ze mną mieszkać , a ty co ? Po podłodze z Winiarem się turlasz ! – oburzył się Grzesiek.
-Greeeegor ! Przeeepraszam ! Kocham Cię , przecież wiesz ,że ja wiem , że ty chcesz dla mnie jak najlepiej i to doceniam i dziękuje i kocham Cię – powiedziałam i dałam mu całusa w policzek .
-No ok. ok. ale ty mnie już nie całuj , bo ja to mam dziewczynę – powiedział .
-Dobrze Grzesiu . Chłopcy ja tam bym was nie wyganiała , ale muszę zrobić obiad dla matki i z nią pogadać na temat mojego wyjazdu , bo jeszcze o tym nie wie .      - powiedziałam .
-Spoko . To co ja wieczorem wpadam pogadać z twoją mamą ? – zapytał Grzesiek .
-A nie możesz jutro ? Wiesz ona może nie przetrawić tylu nowych wydarzeń na raz . – powiedziałam .
-Ok. to przyjdę jutro – powiedział .
-To ja do Ciebie napiszę jak moja mama wróci jutro z pracy . – powiedziałam zamykając za nimi drzwi.
Chłopacy wyszli , a ja wróciłam do kuchni . Za 20 minut spaghetti było gotowe ,a mi przyszedł sms „Musimy pogadać poważnie znajdziesz dla mnie czas wieczorem ?. Winiar .” Odpisałam mu „Człowieku ale ty dopiero ode mnie z domu wyszedłeś ” Dostałam odpowiedź „Ale ja chcę z tobą pogadać w 4 oczy . ” O czym on może chcieć ze mną gadać w cztery oczy ? Dla świętego spokoju napisałam mu „Ok. Bądź u mnie w domu o 20 .”Mama wróciła z pracy i z nią szczerze pogadałam . Przyjęła to dobrze i tu ją zacytuje „Dziecko . Jeżeli Cię to interesuje i chcesz z tym wiązać przyszłość , masz do tego możliwości i jesteś dobra to się realizuj .Możesz jechać do szkoły do Gdańska jeśli tylko wiesz ,że nie będziesz żałować ”Tak więc razem z mamą czekałam na pana Piszczela . O 1930 zawitał on do naszego domu . Porozmawialiśmy z nim o moim przeniesieniu . Przedstawiał mamie ofertę internatu lub mieszkań chciałam powiedzieć mamie , że chcę mieszkać z Grześkiem ale stwierdziłam , że poczekam do jutra i powiemy to razem . Siedziałam w kuchni przysłuchując się rozmowie nagle zadzwonił domofon wstałam i rzuciłam :
-To kolega do mnie
Otworzyłam Winiarowi drzwi i powiedziałam szeptem ;
-Choć do mojego pokoju . Moja mama rozmawia w kuchni z tym przedstawicielem z sms’u .
Weszliśmy do pokoju i usiadłam na łóżku , a on obok mnie .Zbliżył swoje usta do mnie , a ja odsunęłam się od niego i powiedziałam oschle;
- Chciałeś ze mną pogadać .
-Tak . Chciałem zapytać czy przemyślałaś swoją decyzję wyjazdu do Gdańska ?
-Myślałem , że tego chcesz – odpowiedziałam – Myślałam , że sam chcesz się mnie pozbyć .  –popatrzyłam mu w oczy .
-Jak mogłaś tak pomyśleć ? – zapytał mnie i pocałował w usta .
Nie mogliśmy się od siebie oderwać to wszystko było jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki . Nasze usta trwały w delikatnym i lekkim pocałunku . W końcu oderwałam się od Michała i powiedziałam ;
-Michał czy to tak warto sobie komplikować życie ? Ja wyjeżdżam  , ty masz rodzinę . Zresztą ty nie wiesz sam co do mnie czujesz i ja nie wiem co do Ciebie czuję . – powiedziałam .
 -Ja wiem co do Ciebie czuję . . .- powiedział Winiar
-Ale ja nie wiem co do Ciebie czuję – przerwałam szatynowi .
-Rozumiem ale wiec że ja Cię kocham i tak łatwo sobie Ciebie nie odpuszczę . Może to najlepszy czas , żeby przed twoim wyjazdem wszystko sobie przemyśleć i powiedzieć co do siebie czujemy ? – zapytał patrząc na mnie .
-A ty chcesz mi powiedzieć co Ci gra na duszy ? – zapytałam
-Tak . Widzisz jak Cię zobaczyłem tamtego wieczoru na plaży od razu chciałem Cię pocałować i od razu wiedziałem , że namieszasz mi nieźle w życiu  i miałem rację , bo się w tobie zakochałem . Kocham Cię Ania – powiedział opierając swoje czoło o moje ,a ja musnęłam jego usta .
-To wszystko jest skomplikowane . Chcę z tobą być ale to nie możliwe , a to by wyglądało jak twój związek z Dagmarą . To znów byłaby ta pieprzona odległość , której tak nienawidzisz .  – powiedziałam
-Wiem o tym ale , że to zabrzmi nie moralnie , bo ja mam żonę ale spróbujmy . Niech to …- mówił Winiarski
-Będzie niezobowiązujący romans – dokończyłam za Winiarskiego .
-Nie chciałem ,żeby to tak zabrzmiało . – powiedział siatkarz.
-Ale ty nie jesteś bajkopisarzem , żeby ubierać słowa jak dla dzieci . Serio mi wszystko możesz powiedzieć prosto z mostu . – powiedziałam .
-Czyli zgodzisz się na taki układ  ? – zapytał mnie .
-Zgadzam się ale teraz już idź za nim moja mama Cię znów zobaczy .Pa – musnęłam jego usta i odprowadziłam do drzwi wyjściowych
-Kocham Cię – szepnął mi i pocałował delikatnie w usta , a potem wyszedł z domu .
Ja poszłam do kuchni mama jeszcze rozmawiała z Piszczelem , a ja poszłam do swojego pokoju .Napisałam szybki wpis „Ktoś mnie wreszcie kocha! Chyba . . . ! Przeprowadzam się ! Znowu ! Tym razem będę napastować Gdańszczan ;D ”.Byłam okropnie padnięta .Położyłam się na łóżku i słuchając muzyki usnęłam. Rano do szkoły obudziła mnie mama .Tak zapomniałam nastawić sobie budzika . Przetarłam oczy i wydarłam się do mojej mamy , która była w kuchni :
-O której wracasz ?
-Będę w domu jakoś o 15 , a ty po ilu kończysz ? –zapytała się mnie
-Ja mam dzisiaj tylko 5  - odkrzyknęłam i poszłam ogarnąć się do łazienki .
Przebrałam się , spakowałam oraz wypiłam herbatę i ruszyłam w kierunku domu Aśki , a tam we dwie obrałyśmy kierunek szkoła . Lekcje minęły szybko .Nawet nie obchodziło mnie to ,że Małecka postawiła mi kolejną lufę  za kartkówkę z angielskiego i postawiła mi uwagę za minus 8 .  Pisałam nasz Grzesiem . Przyjedzie o 14 i uzgodnimy kierunek działania . Plan nosi oryginalną nazwę „Plamium ” Pieprzyć Liceum Anka musi mieszkać u mnie . Tak więc po szkole wróciłam samotnie do domu i oczekiwałam przybycia Grześka .

Mamy 10 ! Czemu nie dodałam wczoraj ? Dlatego iż czekałam aż ktoś łaskawie napisze może 2 komentarz . Niestety na marzeniach się skończyło . Następny rozdział dodam jak będzie dużo komentarzy . Także wszystko od was zależy. Co do wyjazdu Ani . To będzie coś nie spodziewanego mogę wam to obiecać . Jest też tu niemoralna propozycja Michała , a wkrótce pojawią się nowi bohaterowie , którzy też komplikują jej życie . Myślę , że będę pisać teraz dłuższe rozdziały . No na dzisiaj to tyle . Pamiętajcie , że bardzo lubię komentarze . 

52 komentarze:

  1. Jeju! Jeju! Jeju!
    Cudny!!! :D
    Już nie mogę doczekać się kolejnego!!!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego 2 bloga :)))
    http://sercezawszewielepiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam na bieżąco i nie mogę się doczekać kolejnych części! Nie każ mi długo czekać na 11 :D
    Przy okazji zapraszam do siebie: siatkowka-pisane.blogspot.com
    Wiem, że jesteś naszą stałą czytelniczką, ale muszę go rozsławiać :D /Wiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że komentujesz u mnie na blogu! Ja też nie mogę się doczekać na 25 rozdział u Ciebie. Teraz jestem chora więc rozdziały będą często ;D

      Usuń
  3. Fajnie, że Ania będzie grać. Skoro ma talent, to należy to wykorzystać ;))
    Pozdrawiam ;>
    volleyball-journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nadrobilam zaleglosci, bo tez bylam chora ;|
    Czytam sobie twoj rozdzialik, nie ma to jak lufka od Małeckiej.. ale przynajmniej ona sie nie przejela, ja sie w koncu tez musze wziac w garsc z ocenami, bo niedlugo Liga Swiatowa, wakacje itd :D! Pozdrawiam i bardzo dziekuje za zeszlego dedyka;* Napisz kiedys do mnie na gadu, dam ci jakies wskazowki albo po prostu popiszemy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie z ocenami na razie masakra -.- Kto wymyślił matematykę ja się pytam ? Chyba żeby tym małei bezbronne dzieci w szkolę męczyć.xddd Chętnie z tobą popiszę na gadu ale najpierw musisz jakoś dać mi swój numer ;D

      Usuń
  5. Świetny rozdział... robi się coraz ciekawiej. Mam tylko pytanko czy ty stawiasz spacje przed znakami interpunkcyjnymi mam takie wrażenie... ale nie ważne czekam na kolejny :)

    http://my-drames.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak stawiam spacje przed znakami interpunkcyjnymi. Niestety. Jakoś nie mogę się oduczyć tego nawyku z dzieciństwa ;D

      Usuń
  6. If you are going for most excellent contents like me,
    only pay a quick visit this web site everyday since
    it presents feature contents, thanks

    Also visit my web blog - Stouffer'S Vegetable Lasagna Nutrition

    OdpowiedzUsuń
  7. You are so interesting! I don't think I've truly read through
    something like this before. So wonderful to find another person with unique thoughts on this subject matter.
    Really.. thank you for starting this up. This site is
    one thing that is needed on the web, someone with some originality!


    Also visit my weblog: dove shampoo coupons in canada

    OdpowiedzUsuń
  8. Great article. I'm experiencing many of these issues as well..

    Look into my site Xperia Play

    OdpowiedzUsuń
  9. Really when someone doesn't be aware of afterward its up to other viewers that they will help, so here it occurs.

    Also visit my web-site; who owns digiorno pizza

    OdpowiedzUsuń
  10. Heya! I understand this is kind of off-topic but I had to ask.
    Does managing a well-established website such
    as yours require a massive amount work? I'm completely new to blogging but I do write in my diary everyday. I'd like
    to start a blog so I will be able to share my personal experience and thoughts online.
    Please let me know if you have any suggestions or tips for new
    aspiring blog owners. Thankyou!

    My web blog: proctor and gamble dawn coupons

    OdpowiedzUsuń
  11. No matter if some one searches for his essential thing, so he/she wants to be available that in detail,
    so that thing is maintained over here.

    Feel free to visit my weblog: history of nabisco logo

    OdpowiedzUsuń
  12. For most recent news you have to go to see world-wide-web and on the
    web I found this site as a most excellent website for
    hottest updates.

    Look at my weblog - syrup aunt jemima

    OdpowiedzUsuń
  13. Heya! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!

    Feel free to visit my webpage ... alfredo sauce bertolli review

    OdpowiedzUsuń
  14. hi!,I love your writing so a lot! percentage we keep in touch extra approximately
    your article on AOL? I require an expert on this house to
    solve my problem. May be that's you! Looking forward to see you.

    Also visit my blog post - new charmin commercial

    OdpowiedzUsuń
  15. What's Going down i'm new to this, I stumbled
    upon this I've discovered It absolutely useful and it has helped me out loads. I'm hoping to contribute
    & assist different users like its helped me.
    Great job.

    Here is my page ... does powerade go bad

    OdpowiedzUsuń
  16. Greetings I am so grateful I found your web site, I really found you by
    mistake, while I was looking on Askjeeve for something
    else, Regardless I am here now and would just like to say thanks for a fantastic post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the fantastic job.

    Also visit my website: philadelphia cream cheese coupons november 2010

    OdpowiedzUsuń
  17. I love it when people get together and share views. Great site, continue the good work!


    My homepage ... nutrition facts for sugar free jello

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey there! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
    I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any tips?

    Here is my web-site; are ore ida tater tots vegan

    OdpowiedzUsuń
  19. I have been exploring for a bit for any high quality articles or weblog posts on
    this sort of area . Exploring in Yahoo I ultimately
    stumbled upon this site. Reading this information So i'm glad to show that I've a very good uncanny feeling I came upon exactly what
    I needed. I most unquestionably will make sure to do not disregard this site
    and provides it a look on a continuing basis.

    Also visit my weblog ... does arm and hammer toothpaste work

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, its fastidious piece of writing regarding media print,
    we all understand media is a wonderful source of facts.


    my site - how to make frozen yogurt with chobani

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's new to me.

    Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarking and checking back frequently!


    Also visit my weblog ... x-factor gatorade lemon lime strawberry

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm not sure why but this weblog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check back later on and
    see if the problem still exists.

    Feel free to visit my website - yellow lipton tea

    OdpowiedzUsuń
  23. Good day! I could have sworn I've visited this site before but after going through many of the articles I realized it's new to me.
    Regardless, I'm certainly delighted I came across it and I'll be bookmarking it and checking
    back often!

    Look at my web-site - tortilla crusted fish lean cuisine

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there, all the time i used to check webpage posts here in the early hours
    in the daylight, for the reason that i like to learn more and more.


    Also visit my homepage :: Hunts Manufacturer Coupons

    OdpowiedzUsuń
  25. Have you ever wondered how you may lessen your grocery bill?
    All it takes is really a small arranging as well as the appropriate information regarding clean and clear.
    You have to know where to find them, and you need
    to make a decision which ones are appropriate for you personally.
    Continue reading for some helpful suggestions relating to clean
    and clear.

    Here is my web-site; uthaicity.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I'm extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it's rare to see a
    nice blog like this one nowadays.

    Also visit my page - groundpounderonline.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You really make it appear really easy together with your presentation however I find this topic to be really
    something that I think I might by no means understand.
    It sort of feels too complex and very huge for me. I'm taking a look ahead on your next publish, I'll attempt to get the hang of it!


    my web page; Air Wick Freshmatic Printable Coupons

    OdpowiedzUsuń
  28. This design is incredible! You certainly know how to
    keep a reader amused. Between your wit and your videos,
    I was almost moved to start my own blog (well, almost.

    ..HaHa!) Excellent job. I really enjoyed what you had to say, and more than that,
    how you presented it. Too cool!

    Also visit my weblog ragu coupons redplum

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
    If you know of any please share. Many thanks!

    My weblog: coupons rabais charmin

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post. I will be facing some of these issues as well.
    .

    Also visit my web page - digiorno shredded cheese coupons

    OdpowiedzUsuń
  31. Today, I went to the beach front with my kids. I found a sea shell and
    gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She placed the shell to her ear
    and screamed. There was a hermit crab inside and
    it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to
    tell someone!

    my web-site :: http://Www.isthewinwin.Com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi to every body, it's my first go to see of this blog; this webpage contains remarkable and actually good stuff in support of readers.

    Here is my homepage: coupons On suave Deodorant

    OdpowiedzUsuń
  33. I was suggested this blog by way of my cousin.
    I am not positive whether or not this post
    is written through him as nobody else realize such distinctive about
    my trouble. You're wonderful! Thanks!

    My weblog worldstarrapnews.com

    OdpowiedzUsuń
  34. What's up to all, since I am actually keen of reading this website's post to be updated regularly.

    It contains pleasant data.

    Here is my web-site :: Hormel Chili No Beans Coupons

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi! I realize this is kind of off-topic however I
    needed to ask. Does managing a well-established blog such as yours take a lot of work?
    I am completely new to operating a blog but I do
    write in my diary everyday. I'd like to start a blog so I will be able to share my personal experience and feelings online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring blog owners. Appreciate it!

    Feel free to surf to my web-site ronzoni pasta coupons

    OdpowiedzUsuń
  36. whoah this weblog is excellent i love studying your articles.
    Stay up the good work! You realize, a lot of people are looking around for this info,
    you can aid them greatly.

    Visit my web page charmin freshmates printable coupons

    OdpowiedzUsuń
  37. Good day very nice web site!! Man .. Beautiful .. Superb .
    . I'll bookmark your web site and take the feeds additionally? I'm
    happy to seek out so many helpful information right here in the post, we need work
    out extra techniques in this regard, thanks
    for sharing. . . . . .

    Also visit my weblog - printable coupons For cheez it

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi mates, its wonderful article regarding teachingand completely defined, keep it up all the
    time.

    Feel free to surf to my site; walmart coupons kotex

    OdpowiedzUsuń
  39. Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in
    it or something. I think that you can do with some pics to drive the message home a little bit,
    but instead of that, this is wonderful blog. An excellent read.
    I'll certainly be back.

    My blog ... hormel natural choice lunchmeat coupons

    OdpowiedzUsuń
  40. Regardless of whether you've got inherited tag heuer outlet sawgrass, received a piece as being a gift or purchased a item for oneself, you may be just a little puzzled regarding the particulars of tag heuer outlet orlando.Where ought to you look in terms of locating knowledge on this conventional artwork form? This article has some useful tips to assist you a a lot more informed consumer.

    my site: tag heuer outlet sydney

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello Dear, are you actually visiting this site daily, if so afterward
    you will absolutely get good experience.


    My web blog; quaker oats rice cakes coupons

    OdpowiedzUsuń
  42. If you are going for most excellent contents like me, just go to see this web page every
    day since it offers quality contents, thanks

    Here is my web page; fffin.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Quality posts is the key to invite the visitors to visit the web site, that's what this web site is providing.

    Review my blog post :: duncan hines moist deluxe coupons

    OdpowiedzUsuń
  44. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you! By
    the way, how could we communicate?

    My weblog; Manufacturer Coupons On Gatorade

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how could i subscribe for a weblog website?
    The account aided me a applicable deal. I were tiny bit acquainted of
    this your broadcast provided brilliant transparent idea

    Stop by my weblog :: Slim fast mix Coupons

    OdpowiedzUsuń
  46. What's up to every one, the contents existing at this site are actually remarkable for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

    Here is my site: mcmarshals.com

    OdpowiedzUsuń
  47. I will immediately seize your rss feed as I can't in finding your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you've any?
    Please let me know in order that I may just subscribe.
    Thanks.

    Also visit my page :: lipton tea drink coupons

    OdpowiedzUsuń
  48. I am actually thankful to the owner of this website who has shared this enormous piece of writing at here.



    Also visit my web-site - charmin toilet paper free printable coupons

    OdpowiedzUsuń