sobota, 13 kwietnia 2013

Kooocham was ! Jestem debilką.;/

Kochani, byłam głupia i zadziałałam pochopnie ! Głupia ze mnie pizda jednym słowem ! Powiem tak bloga nie zawieszę. Dla was. <3 Przejęłam się nie potrzebnie jednym głupim komentarzem.  Powiem tak jak wam się coś na moim blogu nie podoba to nie czytajcie ja was nie zmuszam! Nie podoba wam się wyjdźcie i nie komentujcie. Mi będzie milej i wy nie zmęczycie się pisaniem hejtów na mnie. To mój blog i w dupie mam opinie osób hejtujących to opowiadanie! Po rozmowie z bardzo ważną osoba w moim życiu stwierdziłam ,że nie jestem jakąś głupią pizda poddająca się przy pierwszej okazji.Dla tego jutro specjalnie dla was dodam rozdział w ramach przeprosin za tą całą szopkę, którą tu wam odstawiłam. Mam nadzieję, że pomimo tego będziecie mnie czytać i was nie straciłam. Jesteście wielcy! Dziękuje za taki odzew.  Mam nadzieję, że po tym 3 godzinnym zawieszeniu (xddd) Będę pisać lepiej. Jeszcze raz powtórzę jeżeli wam się coś nie podoba nie czytajcie, nie komentujcie.
 Kocham was! Wszystkich którzy mnie tak wspierają! Dziękuje wam, przepraszam i nie wiem co mogę jeszcze zrobić, żebyście mi darowały tą całą szopkę ;3
Kochaam was <3 ZooZoolka ;D

10 komentarzy:

  1. Tak trzymać! Jestem z Ciebie dumna i z niecierpliwością czekam na rozdział :) Bardzo dobrze robisz wracając. Niech hejterzy wiedzą, że masz ich gdzieś!

    Pozdrawiam, no_princess :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jak im się coś nie podoba niech nie czytają ja ich nie zmuszam. Szkoda mi tylko, że urządziłam taką szopkę wam wszystkim.

      Usuń
    2. Też wyznaję zasadę "Nie chcesz - nie czytaj". Ale jak widać nietkórzy uważają, że lepiej kogoś zjechać..
      Nie przejmuj się tą szopką. W sumie dzięki niej wiesz, kto stoi za Tobą murem :D

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że postanowiłaś dalej prowadzić tego bloga! ; D
    Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to też dzięki wam . Przekonaliście mnie, że mam dla kogo tworzyć moje opowiadanie. To był jeden z głównych powodów dla których wróciłam. Nie mogłam was po prostu zawieść ;D

      Usuń
  3. No i bardzo dobrze, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NO ! tak trzymaj! bo juz się przejęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się wystraszyłam... Ufff...Jak dobrze, że sie nie poddałaś. Opowiadanie jest genialne ! :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Postąpiłaś baardzo mądrze :D
    Cieszę się, że jednak nie zawieszasz tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hurrrraaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Super, że kolejny rozdział będzie dziś! Mam taka nadzieję, bo tęsknię za tą historią!

    OdpowiedzUsuń